Děkujeme za pochopení.
J57o34s90e68f 63N56o54ž88i68č74k76a
Na rozdíl od některých předchůdců v diskusi já s Vámi ve většině bodů souhlasím a dávám karmu.
R22o27b34e24r45t 15Č59a26p52e39k
Bože, zase taková splácanina. Nechcete psát o něčem, čemu rozumíte? Třeba výchově těch vašich dětí? To by jistě mělo hlavu a patu, psát umíte. Nemá cenu procházet to, co jste napsala a vyvracet jednu věc po druhé. Obecně platí, že jsou-li parametry chybné, nemůže vyjít dobrý výsledek. Například váš parametr: Jednotné testy jsou shrnutím učiva základní školy. Obsahují tedy výhradně úlohy, s kterými se žáci už mnohokrát setkali je chybný. Školy mají učit ŠVP. Přijímací testy vyžadují věci, které nejsou jeho součástí, dokonce nejsou ani v RVP. Učitelé nemají důvod to učit, kdyby to přijímačky nevyžadovaly. Nemusely by se zabývat nesmyslným procvičováním malicherností, kdyby je přijímačky neobsahovaly. Ale opravdu nemá cenu vám cokoliv psát, protože věci vůbec nerozumíte. Jen úplný laik může napsat Pakliže je dítě opravdu nadané, byť jednostranně, jistě mu nebude dělat problém ovládnout základy češtiny a matematiky protože to není pravda a protože přijímačky nechtějí "základy". Víc času tomu nesmyslu nevěnuji. Ševče, drž se svého kopyta.
P37e22t12r 41D96r61a89p94a39l
asi tak, kdyby přijímačky obsahovaly základy, pak by školy neorganizovaly doučování na zkoušky, na které chodí i premianti. obdobně státní maturita...doučuje se, aby studenti vůbec pochopili, co po nich ta zkouška vyžaduje
L31e71o69n38a 26B57l47a28h51o39v30á
A to si představte, že v řadě nejvyspělejších zemí světa se žádné přijímačky, natož jednotné, na střední ani vysoké školy nedělají, děti se přijímají na základě jejich studijních výsledků, a přesto tyto země vedou v počtu nositelů Nobelovy ceny. To jsou věci, že?
To, po čem voláte, není nic jiného, než staré dobré socialistické zprůměrování..., kdy kluk s technickým talentem od Pánaboha se nedostal na střední školu, protože byl dřevo na jazyky. Později emigroval a na Západě se vypracovat ve špičkového a uznávaného ajťáka...
L40a50ď23k67a 48O38r44t55o86v31á
Z jazyků se přijímačky na střední školu nedělají a nedělaly, takže pokud se ten nadaný kluk nedostal na střední školu, nebylo to tím, že neměl talent na jazyky.
V čem vidíte to zprůměrování?
Pokud neuděláme přijímačky na střední školy a já jsem pro, jak se školy s převisem poptávky rozhodnou, koho přijmou a koho ne?
J44a83r86m56i23l23a 69Č59e50r53n51á
Souhlasím s Vaším článkem a současným systémem jednotných přijímaček. Jednotné přijímačky jsou sice jednotné, ale každá škola si k bodům z nich započítává ještě "svoje" body podle svojí specializace.
S maturitami už je to složitější. Kdysi se maturity skládaly jen na středních školách, studijní obory, na učňovských školách jen výjimečně - tam byly přece závěrečné učňovské zkoušky. To přece mělo logiku.
L73a83ď43k16a 69O79r58t11o88v87á
Sozhlasím s Vámi, maurita na středních školách a odborné zkoušky na učilištích, to mělo logiku. Vlastně nerozumím tomu, kde se to zvrhlo a proč v současný permanetně zpochybňovaný, nestálý a nejasný systém.
P23e91t40r 29D17r34a44p86a85l
jednotné přijímačky jsou stejný nesmysl, jako jednotná maturita. přijímačky mají být jen na ty konkrétní školy, kde poptávka převyšuje nabídku, na ostatních je to zcela zbytečné
L39a74ď12k96a 35O28r89t96o70v60á
Proč jsou jednotné přijímačky a jednotná maturita nesmyslem?
- Počet článků 21
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2632x