Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na rozdíl od některých předchůdců v diskusi já s Vámi ve většině bodů souhlasím a dávám karmu. R^

0 0
možnosti
Foto

Bože, zase taková splácanina. Nechcete psát o něčem, čemu rozumíte? Třeba výchově těch vašich dětí? To by jistě mělo hlavu a patu, psát umíte. Nemá cenu procházet to, co jste napsala a vyvracet jednu věc po druhé. Obecně platí, že jsou-li parametry chybné, nemůže vyjít dobrý výsledek. Například váš parametr: Jednotné testy jsou shrnutím učiva základní školy. Obsahují tedy výhradně úlohy, s kterými se žáci už mnohokrát setkali je chybný. Školy mají učit ŠVP. Přijímací testy vyžadují věci, které nejsou jeho součástí, dokonce nejsou ani v RVP. Učitelé nemají důvod to učit, kdyby to přijímačky nevyžadovaly. Nemusely by se zabývat nesmyslným procvičováním malicherností, kdyby je přijímačky neobsahovaly. Ale opravdu nemá cenu vám cokoliv psát, protože věci vůbec nerozumíte. Jen úplný laik může napsat Pakliže je dítě opravdu nadané, byť jednostranně, jistě mu nebude dělat problém ovládnout základy češtiny a matematiky protože to není pravda a protože přijímačky nechtějí "základy". Víc času tomu nesmyslu nevěnuji. Ševče, drž se svého kopyta.

1 1
možnosti

asi tak, kdyby přijímačky obsahovaly základy, pak by školy neorganizovaly doučování na zkoušky, na které chodí i premianti. obdobně státní maturita...doučuje se, aby studenti vůbec pochopili, co po nich ta zkouška vyžaduje

1 0
možnosti

A to si představte, že v řadě nejvyspělejších zemí světa se žádné přijímačky, natož jednotné, na střední ani vysoké školy nedělají, děti se přijímají na základě jejich studijních výsledků, a přesto tyto země vedou v počtu nositelů Nobelovy ceny. To jsou věci, že?

To, po čem voláte, není nic jiného, než staré dobré socialistické zprůměrování..., kdy kluk s technickým talentem od Pánaboha se nedostal na střední školu, protože byl dřevo na jazyky. Později emigroval a na Západě se vypracovat ve špičkového a uznávaného ajťáka...

0 0
možnosti
Foto

Z jazyků se přijímačky na střední školu nedělají a nedělaly, takže pokud se ten nadaný kluk nedostal na střední školu, nebylo to tím, že neměl talent na jazyky.

V čem vidíte to zprůměrování?

Pokud neuděláme přijímačky na střední školy a já jsem pro, jak se školy s převisem poptávky rozhodnou, koho přijmou a koho ne?

1 0
možnosti
Foto

Souhlasím s Vaším článkem a současným systémem jednotných přijímaček. Jednotné přijímačky jsou sice jednotné, ale každá škola si k bodům z nich započítává ještě "svoje" body podle svojí specializace.

S maturitami už je to složitější. Kdysi se maturity skládaly jen na středních školách, studijní obory, na učňovských školách jen výjimečně - tam byly přece závěrečné učňovské zkoušky. To přece mělo logiku.

2 0
možnosti
Foto

Sozhlasím s Vámi, maurita na středních školách a odborné zkoušky na učilištích, to mělo logiku. Vlastně nerozumím tomu, kde se to zvrhlo a proč v současný permanetně zpochybňovaný, nestálý a nejasný systém.

0 0
možnosti

jednotné přijímačky jsou stejný nesmysl, jako jednotná maturita. přijímačky mají být jen na ty konkrétní školy, kde poptávka převyšuje nabídku, na ostatních je to zcela zbytečné

1 1
možnosti
Foto

Proč jsou jednotné přijímačky a jednotná maturita nesmyslem?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS